09:32 Незабаром запрацює інтернет-приймальня Івано-Франківської міської ради | ||
Незабаром запрацює інтернет-приймальня Івано-Франківської міської ради
З 1 серпня цього року запрацює Інтернет-приймальня Івано-Франківської міської ради. За словами очільників міста, така новація не є чиєюсь забаганкою, а звичайною вимогою часу, адже Івано-Франківськ входить до числа засновників асоціації електронних міст.
Отож, сидячи вдома, ви зможете звернутися до представників влади і дізнатися ту інформацію, котра вас цікавитиме.
Хоча й не заперечують, що, згідно із законодавством, прийом громадян проходитиме паралельно на міському сайті та в режимі живого спілкування через особистий прийом.
Інтернет-приймальня є засобом швидкої та зручної комунікації між громадою міста та органами місцевого самоврядування. Але це ще не означає, що кожен зможе написати все що йому заманеться. У міськвиконкомі сподіваються розробити спеціальну схему із готовими шаблонами, куди потрібно буде вписувати свої дані, поштову та електронну адреси, а також у відповідну графу вписувати конкретне питання, яке будуть класифікувати за категоріями. Як тільки запитання надійде до адміністратора, той одразу ж направлятиме звернення у відповідну інстанцію. Відповіді на електронні звернення будуть надаватися відповідальною особою протягом 15 робочих днів після їх отримання. У разі потреби детального вивчення та опрацювання звернення відповідальна особа може продовжити термін розгляду звернення до 30 робочих днів.
Мешканцям міста, котрі будуть готові звертатися до посадовців через світову павутину, слід пам’ятати, що відповіді на електронні звернення не є офіційними документами. Звичайно, є й така категорія звернень, котрі не підлягатимуть розгляду. Це стосується повторних звернень від тієї ж особи і з тим самим питанням, якщо вже була надана відповідь. Також не будуть розглядатися звернення із нецензурною лексикою та ті, котрі не входять до компетенції міської ради, її органів та посадових осіб, пише "ЗК".
Окрім електронних звернень, на офіційному веб-сайті міста також можна буде отримати запити на інформацію, розпорядником якої є міська рада, її органи та посадові особи місцевого самоврядування. Оформляючи запит на інформацію, слід буде пам’ятати, що запитувач зобов’язаний вказати ім’я, котре вважатиметься його підписом, поштову та електронну адреси, а також загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, який цікавить запитувача.
Якщо громадяни цікавитимуться офіційними документами, то відповідь
вони зможуть отримати у вигляді електронної копії, посилання на місце
розміщення документа або ж адреси та часу для безпосереднього
ознайомлення із запитуваним актом.
Ми будемо мати півроку для того, аби побачити, як вона буде працювати, чи будуть зауваження. Схожі Інтернет-приймальні діють в інших містах, наприклад у Вінниці та Кривому Розі. Я вважаю, що чим більше буде засобів комунікації, тим краще буде спілкування і більш відкритою буде інформація. Частково це зменшить кількість людей, котрі оббивають пороги влади. Хоча треба розуміти, що не всі питання можна буде вирішити в електронному варіанті. На жаль, у нас сьогодні на законодавчому рівні немає електронного підпису, як це є в Естонії. Тому, наприклад, звернення, які стосуються земельних чи архітектурних питань, не можуть бути вирішені виключно через Інтернет. Треба буде власноручно написати заяву і занести її у відповідні інстанції.
| ||
|